Maria fixar...

Problemen.. Hon räddade de jag sabba på bloggen igår ;-) Tur hon finns =)



Idag ska vi på läkarbesök igen. vecka 28 nu de va dit jag skulle ta mig sa dom när tappen mjuknat upp men jag hoppas de blir mer veckor. Vill inte ha dom nu. Får se va Dagmar säger. Ska även ta upp de där trycket jag börjat känna igen o huggen i magen? Som dom säger ska vara förvärkar? Men livmodern drar lixom inte ihop sig. Efter läkarbesöket ska jag till Ami (barnmorskan) o ta prover o så, ska be om moderskapsintyg idag med!

Måste skicka in papper till försäkringskassan sen med.. Michael ska ge mig sina 45 lägstanivådagar han aldrig kommer plocka, trodde inte han behövde ge bort dom med tanke på att vem som helst av föräldrana ska kunna plocka ut dom 90 dagarna men de behövdes visst ;-) Så dom ska de göras slut på innan tvillingarnas dagar kommer o ta över.. Varit hemma med Amanda i 2 år snart =) Men snart ska hon börja dagis, eller framåt våren ska hon få börja 15/h veckan så hon får leka av sig lite..


Nej nu ska jag börja laga lunch till Amanda. Hej då!




en bild på amanda från i somras =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag försöker iaf, gick det bra hos läkaren?

2008-11-20 @ 23:04:22
URL: http://byggmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0