Fredag

Idag bär de av till småland om jag inte stressar o flyr runt som för 2 veckor sen då livmodertappen började utplånas. ;-) Nej de ska jag inte göra idag, min söta sambo hjälpte mig igår med o packa o plocka i ordning överallt. Så ska bara vika ner 2 tröjor som hänger på tork till Amanda oxå sen e de klart..

Vilken unge Amanda vart i natt, vaknade vid 01.15!!! O trodde hon skulle gå upp, så vid 02 något fick hon en flaska välling av Michael sen somnade hon om o sov till 8!

Hela helgen är fullbokad ;-) Idag åker vi ner o är nere i kväll så då blir de inte så mycket. Men i morgon lördag ska jag till Kinnared med Hanne, sen ska Tessan och Johan o Theodor komma hem till pappa o hälsa på, hanna o jimmy ska vi träffa, mamma ska vi träffa o ja den dagen skulle gärna fått ha 12 timmar till ;-) O söndag förmiddag ska vi till Marianne o fika o så kommer Birgitta dit med lite saker, typ ståbräda o sånt till Amanda sen.. ;-) Sen är det dags o åka hem..


Nej nu ska jag mysa med min dotter o dricka upp min kopp med kaffe.. Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0