Bio,julpynt,handling julklappsinslagning!!!!

Igår va jag på bio med Maria. Grym dokumentär om Lars Winnerbäck, fick rysningar i hela kroppen. Han är grym, mer behövs inte sägas.


Julpyntade faktiskt i köket igår o lite i vardagsrúmmet ;-) O idag efter vi vart o handlat massa jul saker (1300 kr slutade de visst på) så julpyntade jag lite mer =) Amandas rum, vårt rum, vardagsrummet o köket. Köket är inte helt klart, väntar på mina vita panelgardiner jag beställt, o en gardinstång som ska upp i lilla köksfönstret!!!!!! MICHAEL !!!!!!


Har tillbringat den senaste timmen till o slå in Marias,Anders,Hannes,Mariannes,Christinas och alla Amandas julklappar... har man de gjort ;-) Bertils o pappas får vi vänta lite med, ska handla till lite grejer dit ;-) O Isabelles ska oxå köpas mer till ;-)

Nu väntar jag på att älsklingen ska komma hem igen, han åkte iväg o tog en fika med Fredrik ;-) Amanda springer runt med ett snöre från julklapparna o katterna efter i full fart o då skriker Amanda av lycka för hon älskar o bli jagad ;-) Hon har inte förstått att de är snöret dom är ute efter än :-P





En bild på Amanda för 1 år sen ca ;-)

Kommentarer
Postat av: Magnus

Får inte jag nån julklapp?? =P

2008-11-30 @ 13:19:30
URL: http://magnusbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0