Bio bokad...

Japp bokade 2 biljetter igår =) Så den 28 november kl 20.00 ser vi fram i mot.

Jävla försäkringskassan jag hatar dom jävlarna! Fick reda på att jag inte får någon ersättning av dom den tiden jag var sjukskriven för det är inget inkomstbortfall för mig. Sen ringde de en i från göteborgs kontor igår och frågade när jag skulle börja ta föräldrapenning igen?! De gör jag redan blev mitt svar. Men tydligen så har inte kundecenter skiten sagt till f-kassan här de. Så dom trodde jag fortfarande var sjukskriven o att Michael fortfarande tog VAB. Men fick iaf förklarat hur de låg till så hon skulle betala ut de 2 månader jag vart utan pengar så jag fick dom denna månaden!


Var o handlade på willys igår. Dom som påstår de är billigt där är sjuka i huvudet! Ica Maxi är 3 ggr billigare. Köpte en del skit märken på willys o storhandlade allt vi skulle ha igår, slutade på 1300 kr. På Ica Maxi köper jag ALLA kända märken o då slutar de på 1500 kr. O då brukar vi köpa blöjor på ica maxi med o bara de är 100 kr. O blöjorna är dessutom billigare på ica än willys ;-) 108 för 1 paket på willys o 95 på ica ;-) Och ica har mer utval på kött o allt ;-) Nej willys sumpar vi.. De va en skit affär.

Nej nu ska kaffe sättas på sen disken plockas in o ny disk in i maskinen o tvätten ska hängas upp..


Hej då





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0