Bara för jag har tråkigt...

100 frågor om dig själv!

1. lovar du att svara så ärligt du kan på varje fråga? Japp

2. vad är ditt mellan-namn? Rose-Marie Diana

3. vilken tid gick du upp i morse? 07.40

4. är du i ett förhållande nu? Ja =)

5. om ja, hur länge har ni varit tillsammans? sedan 29 augusti 2003, Hela 5 år..

6. om nej, vem var du tillsammans med sist? ....

7. får man fråga varför det tog slut? .....

8. har du haft ett seriöst förhållande? Japp, är i ett nu =)

9. vem vet mest om dig? Michael och Tessan

10. är du oskuld? Ja givetvis, barn kan man få ändå ;-)

11. fredagskvällar: Hemma o mysa med familjen =)

12. bästa filmen du någonsin har sett? Nio månader

13. har du haft sex med fler än 5 personer? Samtidigt? svar nej annars svar ja

14. har du någonsin varit full? Ja.

15. har du testat droger? ja

16. röker du? ja

17. snusar du? Nopp

18. saknar du någon just nu? Ja

19. vilken färg har du på dina underkläder du har på dig nu? svart

20. är du glad idag? Ja de är jag nog ;-)

21. ledsen kanske? Nej

22. hur mår du just idag? Lite trött annars väldigt bra

23. vad gjorde du för exakt ett år sen? Inte en aning, men bodde iaf här o lekte säkert med Amanda eller nåt ;-)

24. bästa minnet från förra sommaren? förra eller i somras?

25. senaste landet du besökte bortsett från sverige? Danmark.

26. när var du där? några år sen ;-)

27. har du haft en romans utomlands? nixpix, eller räknas Göteborg?

28. är du rasist? Nopp

29. har du helt svenskt ursprung? Ja

30. om nej, vart kommer du ifrån? .....

31. föredrar du svenska eller utländska killar/tjejer? Jag föredrar Michael

32. vad åt du senast? Pepparkakor

33. tycker du om det? Japp =)

34. börjar det bli drygt att svara på frågorna? Nopp kör på...

35. ser du fram emot någonting just nu? Läkarbesöket i morgon

36. sköter du skolan? går inte i skolan, men nej, det gjorde jag inte alls när jag gick

37. vad hade du för betyg förra terminen? ...
 
38. Gick du på skolans toaletter? Ja när de krisade så, dock tvättar jag alltid sitsen med tvål o vatten ;-)

39. vilket ämne är roligast i skolan om du måste välja? Kallkök o varmkök hos Gunnel på gärdeskolan =)


40. har du skolkat någongång? Haha ja ;-)

41. har du varit uppkäftig mot en lärare? Japp 

42. har du varit i slagsmål under skoltid någon gång? Japp


43. har du slagit någon lärare? Hon påstod jag slog henne men hon försökte hugga tag i min arm så hon fick min armbåge över käften o påstod jag slog men rektorn såg allt så fick min rättvisa =)

44. har du druckit i skolan? Nej

45. har du rökt under skoltid? Ja


46. vad är det bästa du fått på ett prov? VG

47. vilket ämne var det?  Kallkök, Varmkök


48. har du fått ig på ett prov? Ja alla ämnen

49. har du sprayklottrat i din skola? nopp

50. har du startat en brand? i skolan?

51. har du översvämmat en toalett? Haha ja de har faktiskt hänt

52. vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? oj, mycket. Men all tid med Michael, och all tid med Amanda det är helt ovärderligt!

53. den värsta tiden då? i Princip hela år 2008, allt händer detta året...

54. har någon du älskat försvunnit från ditt liv? Ja.. men kom tillbaka igen ;-)

55. vem isåfall? Michael

56. har du mått jättedåligt psykiskt? Ja de har jag..

57. har du skärt dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? Ja tyvärr gjorde man sånt förr

59. hur ofta gråter du? Inte så ofta längre ;-) O gråter jag är de oftast av glädje, eller grav hormoner ;-)

60. vad gör du när du mår dåligt? olika

61. vart vänder du dig för att prata när du mår dåligt? Oftast Tessan, hon har alltid en bra lösning på allt. Eller Marianne.. Michael ibland...

62. 62 frågor besvarade, hur känns det? Tröttsamt... men jag har som sagt inget bättre för mig så kom igen...

63. bästa kärleken? Amanda och Michael <3

64. vill du ha tillbaka någon av dina ex? Nej, har hittat kärleken i mitt liv nu ju =)

65. vilken klass går du i nu? går inte i skolan!

66. vilken skola? .....

67. har du varit otrogen någon gång? Ja när jag träffade Michael va jag otrogen mot dåvarande "kille"

68. har någon varit otrogen mot dig? Japp

69. ångrar du personen du gav din oskuld till? Stort JA!

70. är du stolt över dig själv? Japp, de ska man vara =)

71. vad är det bästa med dig enligt dig själv? Jag är bara så jävla bra =)

72. vad får du ofta komplimanger för? va tjockt hår du har hör jag väääldigt ofta...

73. skrattar eller gråter du mest? Skrattar

74. vad sårar dig mest, ord eller slag? Ord

75. har du lätt att få folk att skratta? Nja beror på

76. din favoritbok? Alla Liza Marklunds böcker om Mia

77. favorit tv-serie då? för att ha ett favorit program måste man kolla tv ;-)

78. cider elller öl? Cider

79. har du några talanger? Ja då de har alla =)

80. vet du om någon är kär i dig? Ja de hoppas jag iaf :-)

81. vad kom först, hönan eller ägget? Tuppen!

82. är du bra kompis med ditt/dina syskon? Ja bror Jimmy är den BÄSTA

83. skickar du vidare kedjebrev? Jag läser dom inte ens.

84. de 3 bästa kyssarna i ditt liv? ;-) den du....

85. vad har du för skor? massor ;-)

86. vad föredrar du, jeans eller mjukisar? mjukisar, aldrig falla mig in o använda jeans

87. Pizza eller kebab? pizza

88. har du brytit något? ja chips har jag brytit av m.m...

89. vad står det i ditt senaste sms? Tack..

90. vad har du för mobil?  Sony Ericsson

91. är du nöjd med den? varken eller

92. vad har du för mobilnummer? 0738390***

93. men din msn kan man väl få? [email protected]

94. hur lång är du? 1,73

95. hur lång tid är det till du fyller år ? http://www.time55.com/sv/nedrakning/?y=2009&m=apr&d=12&h=6&mi=0&t=Min-t55f-6f55delsedag&yn=Dessi&c=pi&mc=3

96. vilken månad är det? April

97. hur gammal blir du då? 21

98. vart vill du vara nu? Hemma där jag är

99. vad ska du göra när du är klar med skolan? Blir nog aldrig klar med skolan ;-)

100. sista frågan nu. har du någonting emot homosexuella? Nej, så länge dom håller sig bort från pill i närheten av mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0