Barnmorskan...

Idag har vi varit hos barnmorskan på information, fick en tid för VUL. Känns skönt, är så sjukt orolig för o få missfall igen.. Skulle det hända igen skulle jag inte våga försöka på flera år igen.. Anita hette vår barnmorska, hon va snäll o trevlig men hörde lite dåligt, men de blir så när man blir gammal..


Vi har fortfarande inte berättat för någon, jag vågar inte. Inte ens för Emma, som vart min bästa kompis sen dagis. Men   det kommer väl tids nog.


Men nu hinner jag inte skriva mer, ska plocka upp i vardagsrummet sen ska Amanda badas o kläs på sen är de dags o åka o handla ;-)





Amandas fejk leende




kröker tungan ;-)




Amanda ler..




Min sötnos,,,


Kommentarer
Postat av: Vanessa

vilket litet scharm troll :-D

2009-04-24 @ 23:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0