Tvillingar!!!!!

Shit 2st där inne!!!!





Uppdatering..


Ja två st kom som en chock. Är chockad fortfarande. Michael har inget o göra med att det blev tvillingar sa dom. Han kan inte påverka att jag släppte 2 st ägg :-O Vi har endast 1 tvillingpar i släkten, o de är jag som ärvt det då ;-) Vi som tänkt hålla detta hemligt så länge som möjligt, blir nog omöjligt nu. Men mkt kan hända på vägen, blev backad från vecka 7+5 till 7+2. 3 dagar bara men min beräkning kan stämma för tvillingar växer inte som vanliga bebbar sa hon ;-) Tror Michael är grymt nervös o rädd för det här. De märks på han, men han verkade ändå glad. Han såg före mig att det var 2 st där inne.

Michael: Är det två?
Läkaren: Ja
Jag: Va?


Shit asså va de första jag tänkte.. 2 små hjärtan som slog där inne iaf :-) Efter det här ska jag stelliresera mig!! Jag svär!!

om allt går som det ska är jag 3 barnsmorsa o 21 år gammal ;-) Slå det om ni kan...


Dags o kolla tv.. PoK

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon hann före - http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.2309206 ;-)

2008-08-02 @ 09:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0