Sanningen bakom..


Lovar du att vara ärlig? Ja
Du heter: Desideria Andersson
Smeknamn: Dessi, DeA, Mamma, Älskling
Låt just nu: Lars Winnerbäcks kom ihåg mig från skivan bränt krut
Beroende av: Amanda
Favoritkaraktär i bok? Mia i boken gömda
Vem/Vad behöver du mest just nu? en sluta må illa tablett
Vad tror folk om dig? Dom som läser min blogg kan ju svara med en kommentar vad dom tror om mig =)
Stämmer det? Kanske
Vad får du oftast komplimanger för? Håret

Vad säger du för att imponera på någon? Impa behöver man inte göra
Hur imponerar man på dig? Hmm den va för svår o svara på
Brukar du skratta för dig själv? Nja inte allt för ofta
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Sätter mig snart
Vilken är din favoritmåltid? Ingenting just nu, äpplen
Vart bor du? Västra Frölunda
Trivs du där? Som fisken på land
Festar du mycket? Nej
Sprit, cider, vin eller öl? Cider
Brukar du bli för full? Beror på med vem jag dricker, med Tessan är de alltid JA!
Är du allergisk mot något? Apelsin
Har du haft sex idag? Nopp, gick nyss upp ju
Nästa mål i ditt liv? klara mig igenom sommaren

Hur svarar du i telefonen? Antagligen: Ja, Japp, Ja hallå!
Vem ringde du senast? Pappa som vanligt =)
Vad sa den du senast pratade med i telefonen? Att han kanske kunde fixa en madrass billigt till Amandas utdragssäng
Antal timmar sömn inatt? natten som var? 9 timmar
Sov du ensam? Aldrig!
Tycker du om din pappa? Ja han är den bästa pappan som finns =D
Brukar du komma i tid? Japp eller för tidigt!
När mår du bra? Just nu =)
När blev du fotad senast? i söndags
Hur känner du dig idag? Glad
Vanligaste färg på dina kläder? Svart
Vad tycker du om fötter? Vidrigt!
Är du smart? Japp
Är du aktiv i skolan? Nopp
Vad saknar du? Massor
Hade du en bra kväll igår? Jo då
Favorit dryck på morgonen? vad som helst

När brukar du gå och lägga dig? För sent
Är du blyg? Inte när jag är med folk jag känner, annars ja som bara den
Sysslar du med någon idrott? nej
Vill du hellre ha mail eller brev? Mail
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja det finns =)
Hur mycket krävs det för att du ska bli full? Inte mycket alls skulle jag tro...
Har du spytt offentligt? Japp =)
Vad skulle du göra om du vore en tjej/kille för en dag? Ha sex =)
Är du nöjd med ditt liv? Ibland
Om inte, vad vill du ändra på? Mycket
Kategoriserar du dig själv i någon speciell stil? Japp
Är du bortskämd? Ja dom säger de :)
Vad gör du imorgon? Sitter hemma själv, Michael ska till norrköping o chippa bilen =)


Kommentarer
Postat av: Maria

du kan nog be han;) ja är nöjd! :D

2008-08-07 @ 17:31:55
URL: http://byggmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0