Kommentarer på rymmen...

Någon sett 4 st som är på rymmen? inte jag heller...


Idag kommer det några från Örebro o ska titta på vagnen! :-O Så antar att dom köper den, jag lät dom pruta 200 spänn ;-) men de är mer än va jag ska egentligen eftersom jag redan är billigast på blocket. Men får gå ändå, så fort denna är såld åker Emmaljungan ut på blocket, sen ska vi ta oss till kungälv o lämna vagnen till Pernilla någon dag oxå :-) Måste bli av med 2 vagnar innan jag köper en ny, blir nog en brio race. Även om de bara är viloläge så sover inte Amanda så mycket i vagnen längre, bara om man går ut när hon brukar sova och det gör man ju inte ;-)


Igår.... Fick jag Angelsoundet. Och hittade den ena direkt nästan, den 2 fick jag leta efter som en galning men hittade den ox¨å även om jag inte hitta det exakta stället så det lät högt så hördes de små små små galopperande hästar hjärtslag. Coolt som bara den. Tack ÄLSKLING!!! :-)


Amanda ¨är den mest underbara som finns, sitter jag här vid datorn eller vid tv när hon är vaken kommer hon springande o attackerar mig med leksaker o fingrar rakt in i sidan så man skrattar o hoppar högt o de är det roligaste hon vet o göra nu ;-)


I morgon får vi besök av Richard o Kerstin =)


Nej nu öär de dags o plocka in disk i maskinen i köket...

Kommentarer
Postat av: Anette

Nu har jag skrivit ett inlägg om timmyn i min blogg :)

2008-08-15 @ 20:09:22
URL: http://nettangrillspettan.blogg.se/
Postat av: Anette

ingen fara :)

2008-08-16 @ 08:36:54
URL: http://nettangrillspettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0