Idag har vi..

Varit tillsammans i 5 hela år! :-O



♥Jag älskar dej Michael ♥



Wiieee, jag ska till ullared ;-) Michael trodde inte Maria ville haka på ;-) Haha så fel han hade! :-D Fast det får bli någon månad längre fram. I morgon ska vi köpa nya möbler! Ny soffa, vardagsrumsbord,tvbänk, fotöljer,lampor,mattor,gardiner,gardinstång,köksbord,överkast,madrass o säkert något mer jag glömt. Men nu ska det bli bättre plats här hemma. Lär behölvas mer space sen när man får 2 st till.


Nej nu ska jag gå o plocka vidare, lika bra o stor städa idag så är de klart när allt nytt kommer in. ;-) Bra att Maria följer med till Ikea i morgon så man får smakråd, Michael säger bara. Ja den blir bra, o så säger man men den här kanske är bättre, Då säger han ja ta den den blir skit bra. haha även om han inte tycker så ;-)


Nej plocka.. Ha det fint!!!!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Grattis :D

2008-08-31 @ 12:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0