:-)

♥ Min underbara dotter är det bästa jag har =) Konstigt att man kan älska en sådan liten person så enormt mycket. ♥
                                                ♥ Hon är i alla fall det vackraste och finaste jag vet ♥


♥Och så klart måste jag ju skriva hur underbar min älskade sambo är oxå. Han är det nästbästa som finns. Och det näst vackraste och finaste jag vet. Man tror innan man får barn att man ska älska det som man älskar sin kille. Men det är 2 helt olika kärlekar det där. Sitt barn älskar man tusen ggr mer, så stark kärlek finns inte ♥



  


Mina fina vackra som älsklingar <3




Monica, kostade 599 kr för angelsoundet. :-)

Kommentarer
Postat av: Monica (Alice mamma)

Okej, det var inte dyrt :) Det ska jah med skaffa nästa gång det blir min tur igen :D

2008-08-14 @ 11:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0