Som..

Lars Winnerbäck sjunger i sin nya låt: Ring ut, ring ut det gamla nu går det som det går...
 
 
 
Jag ringer ut vissa saker och personer från mitt liv, personer som tillsammans med mig skapat en konflikt men som inte är villiga att lösa den.
 
 
Den här bloggen kommer endast finnas tills alla mina blogginlägg är sparade sen raderas den ut, borta fenito för alltid, och med det försvinner ni ovanstående med. Jag ger inge fler chanser nu, veckorna har gått men förslag på lösningar ignoreras, sen snackas det skit på nätet ändå. Och jag vet att det kommer fortsätta, så därför väljer jag att ta bort er, för tillslut har ni inget att snacka om mer, då är ni bara patetiska drama queens!
 
Och till alla andra tackar jag för stöd och värmande kommentarer jag fått under tiden här. De små små orden ni skrivit betyder vädligt mycket.
 
 
Så med detta inlägg tackar jag för mig, det här är det sista inlägget och kommer så förbli!
 
 
// Desideria
 

Kommentarer
Postat av: Maria

tråkigt! <3

2012-07-17 @ 12:09:45
URL: http://malartjejen.com
Postat av: Tessan

Skaffa en ny till oss snälla som inte sviker å sätt lösen på den ;) pleeeease!!

2012-07-18 @ 21:37:54
Postat av: DeA

Nej det blir inga mer, de läcker alltid någonstans och jag vet själv att lösenord går att få fram via rätt motivering på Google till lösenordsskyddade bloggar :-) man kan aldrig vara anonym via internet :-P Anledningen är många men främst att jag är så lack på 2 personer i Michaels familj, prata kan dom men stå för det gör dom inte, utan dom sitter och gnäller vidare ist och skriver sin skit på bloggar. Därför är de färdigläst på deras bloggar, det är så patetiska inlägg och man märker ju att det inte är friskt, diagnosen lyser igenom allt!

2012-07-21 @ 02:04:07
Postat av: Anonym

Tycker oxå att det är trist att du lägger ner din blogg, men förstår dig.
Önskar dig & din familj all lycka, ni har fått mer än er beskärda del av olycka & elände.
Varma kramar

2012-10-15 @ 10:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0