Försvar på tal.

De hade jag velat ge, men dom som talar fegade ur. hade inte förväntat mig något annat heller, glappa kan dom men stå för de är svårt.
 
 
Jag vann iaf den här gången, jag sjönk inte så lågt som dom, alla vet hur dom beter sig och de är som sagt inte jag som får skämmas.
 
Jag bryr mig inte så mycket egentligen, utan de jag bryr mig om är att dom låter min dotter hamna i kläm, och de är förjävligt. Farmodern ska bara veta hur mycket lögner jag har fått dra för hennes barnbarn när hon suttit här hemma och gråtit för att farmor inte tycker om henne som hon själv uttrycker sig. 
 
Jaja nog om den saken.
 
I helgen var vi på Liseberg med Amanda, från 11 till nästan 23.. Hon åkte massor av karuseller och hade skoj, Magnus var med och de var skoj :)
 
I söndags kom Farfar och Annika och hämtade Amanda, dom drog iväg till stan och kollade på Bio och åt Mc donalds. Amanda var så glad när hon kom hem, sen fick hon ge sina presenter till Annika och Farfar, för man måste ha presenter om man går på bio sa hon haha :)
 
I måndags jobbade jag, kände mig illamående och hade skallebank hela dagen, sen kom jag hem och spydde som en gris typ hela kvällen. Sen har jag hjaft sjukdomskänsla typ feberkänsla och ont i huvudet sen dess. 6 dagen med huvudvärk. Jag somnar med den och vaknar med den.. :(
 
Nej nu ska jag mysa ner mig med Amanda. PoK
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0