Min fina lilla tjej...

Var såå ledsen idag när jag lämnade henne på dagis, hon ville inte vara där.. :( Så ska man gå iväg och vinka med ett leende på läpparna och låtsar vara oberörd. Jo tjena, så fort jag kommer till fönstret för och vinka bränner tårarna och när jag vänder mig om forsar dom ner, vill bara springa in och hämta min lilla älskling igen.. Men hon måste börja gå där mer nu, så vi ser om de blir bättre eller inte, annars får vi byta dagis. :/



Hon är förresten inte så liten längre, satt och titta på bilder och hon är stor nu! Men nästa år är hon liten på korten från detta året. Haha ;)







Från såå liten skit till





En så stor tjej, (men hon är fortfarande min lilla skit)

Hon blir 5 år i maj, :O 5 år!!! Vart tog tiden vägen? 5 år och har aldrig sovit borta själv :) Haha, inte haft behov av att lämna bort henne heller iofs. Tycker inte om de där riktigt. Kvalitets tid får man ha när barnen är stora. Tänker inte bli en sådan som lämnar bort för att få en helg själva för vi behöver det, de borde man tänkt på innan man skaffa barn isf. Nej, sova över får hon göra när hon själv vill, hon tjatar redan om att få sova hos Maria, så de kanske blir de inom en snar framtid, men bara om hon själv vill.


Nej dags och ta en promenad med Bimbo.. Sen ska jag hämta hem mitt lilla hjärta <3 <3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: Anette

Åh, herregud vad stor Amanda har blivit! Söt tjej.



Har mailat ett lösen till dig!

2012-03-02 @ 12:16:28
URL: http://nettangrillspettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0