Tillbaka...

Jag är tillbaka, tror jag.. Vet inte riktigt!

Iaf livet flyter på, efter en tuff tid med tuffa utmaningar förhållande mässigt så började ljuset komma i tunneln. Snart har vi vandrat ur den hand i hand yttligare en gång!


För de här med sorg är så olika. Jag sörjde öppet, mycket, länge.. Jag sörjer fortfarande men inte lika hårt. Michael sörjde nästan inget, han började jobba och jag va arg för han gjorde så. Men så kom smällen, Januari 2011. Pang!

Det tog stopp, han hamnade i en svår depression. Och detta har varit svårt, riktigt jävla svårt, jag har vart nära, riktigt nära att flytta i från honom. Men de blev bättre, jag stod ut och nu blir det  bara bättre och bättre!

Han börjar komma tillbaka, min Michael är nästan tillbaka.

Under depressionen var de som att jävlen själv tog sig in i han. Tufft, oerhört tufft, men de finns hjälp, och det är en jäkla tur!

Han har varit sjukskriven, i 8 månader, idag jobbar han återigen 100%. Han är en kämpe, han är en hjälte, han är en del av mig, den bättre delen. Jag älskar han så jävla mycket, och kan inte riktigt förstå att vi fortfarande hänger ihop. Sååå många motgångar, vi haft, så mycket skit som hänt. Det måste vara riktig kärlek!



// Dessi


Kommentarer
Postat av: Tessan

:-D STOLT!

2011-09-23 @ 13:14:23
Postat av: Bertil

Så fint! Fäller en tår av glädje, vet hur det känns i brunnen när man står längst ner och tittar upp men stegen är borta. Så bra att det finns hjälp att få. Kram till er båda.

2011-09-23 @ 14:14:36
Postat av: DeA

Stegen är svår att fånga, den jävlas ett tag med att komma ner men åker upp innan man hinner greppa om den, men en dag får man tag och då gäller det att hålla hårt, men man ramlar oftast av några gånger, men en dag vet man hur man ska hålla sig fast och till slut har man kommit upp. Kram på dig Bertil <3

2011-09-23 @ 14:59:42
URL: http://familjenab.blogg.se/
Postat av: vanessa

glad att du är till baka igen :-) miss u

2011-09-27 @ 18:32:09
URL: http://familjenmeuller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0