Jag tänker...

Inte be någon om ursäkt för vad jag skrivit på facebook!


De jag skrev är vad jag hört, och om de nu inte var sanningen såtänker jag inte be om ursäkt för att personen ljög för mig!


Statusar på Facebook ska plockas bort, varför? Vissa har all rätt att skriva vad dom vill om folk, men när man ger svar på tal så går de inte, dom klarar inte det. För då plockas man bort som vän m.m. på facebook. En sak är iaf säker: JAG KOMMER ALDRIG BE OM URSÄKT FÖR VAD JAG SKRIVIT PÅ FACEBOOK! Det accepteras tydligen inte för när något går i mot så släpper man allt och springer iväg som en 3 åring, för de är typ så det är. Men förstår fortfarande inte varför man då börjar disskutera något?

Blir så trött! Väx upp, torka er bakom öronen och se saker ur andra människors perspektiv någon gång!


Nu blir de drama av detta med för folk inte kan ta åt sig av sina fel och brister :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Ett djupt andetag och räkna till 20 brukar med hjälpa!



Du/ni ska inte ta bort nåt ni har lika stor rätt till eran åsikt som vem som helst!

2011-12-21 @ 12:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0