Saker jag lärt mig

*Hur ont det kan göra

*Hur otroligt jävla ont någonting kan göra

*Hur förbannat ont det kan göra
 
*Hur ledsen någon kan vara

*Hur många tårar man kan gråta

*Hur mycket man kan sakna

*Hur fruktansvärt tom världen kan kännas

*Hur obetydlig vardagen kan bli

*Hur lite saker kan komma att betyda så mycket

*Hur fasansfullt långa dagarna kan bli

*Hur många jäkla minuter en dag egentligen innehåller

*Hur djup förtvivlan känns

*Hur ett foto kan kännas som ett knivhugg

*Hur att höra en låt kan rasera hela världen

*Hur definitivt ett avslut kan vara

*Hur lite det finns att säga när döden träder in



Kunde jag inte fått lära mig något annat? Än hur det känns när 2 av dom man älskar mest lämnar jorden? 


Kommentarer
Postat av: Therese

Det MÅSTE finnas en anledning till att du va tvungen att lära dig detta!Det FÅR inte bara va en slump! Det är så orättvist, mördare och andra onda människor/svin får leva vidare, men små oskyldiga barn måste resa vidare till nästa värld och lämna oändligt stor saknad efter sig.Det är bara så orättvist!



Kanske har det räddat något barns liv? Kanske har någon efter att hört din historia, inte låtit sitt spädbarn sova på mage, kanske har någon slutat röka under sin graviditet för att minska risken,kanske har någon låtit bli att skika på sitt barn för en struntsak, ingen vet ju säkert, men visst kan din historia ha förebyggd att ännu ett barn somnar in! Jag har i alla fall själv hållt mina barn extra hårt, visat dem extra mycket att jag älskar dem, inte låtit lillan sova på mage etc...klen tröst för dig, men det kan kanske kännas bara en smula lättare att din historia kan ha räddat liv... Tänker på er allihop! kram

2010-02-06 @ 09:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0