sök hjälp!

Jag fick en kommentar innan där det stod: Sök hjälp för du är sjuk!!!!!! eller?????

Mja, jag är sjuk. Den sjukdomen jag har kallas sorg. Och det kan jag stå för. Men vad kallas din?


Att du orkar, att vara så egoistisk o känslokall som du kan inte vara lätt. Jag tycker synd om dig.

Kommentera igen när du har något vettigt att skriva annars behöver du inte skriva mer, för jag orkar inte med bråk i det tillstånd jag befinner mig i, men vissa verkar njuta av att trampa ner såren ännu mer på de som redan ligger ner.

Men i brist på eget självförtroende och självkänsla brukar man sparka på folk som har det tufft, så den som borde söka hjälp är nog du.

ps. Nästa gång kan du skriva ditt namn ist för o kommentera anonymt. För att kommentera något sånt anonymt är fegt!

Hej då!

Kommentarer
Postat av: Vanessa

ville bara ge dig enkram.. och säga att jag tänker på dig.. hoppas att jag har det lite lugnare snart runt omkring mig.. vill så gärna träffas.. men det är så mycket in för allt med mark jobbet osv.. men har kanske lite lung i nästa vecka.. hur har du det då?



bamse kram

2009-05-27 @ 23:42:13
URL: http://familjenmeuller.blogg.se/
Postat av: Vanessa

tillägnat dig dessi min älskade vän .-)



Min mamma är så stark, det säger faktiskt alla

Men när alla andra sover om natten har jag sett hennes tårar falla



Under sömnlösa nätter kommer jag tassande på tå

Hon vet inte att jag är där för att hjälpa henne att förstå



Lika ändlöst som strandens vågor och hennes smärta,

Jag vakar över min starka mamma som alltid bär mig I sitt hjärta



Hon bär ett leende, ett leende hon tror döljer.

Men genom himlens dörr ser jag tårarna som följer



Min mamma försöker att hantera döden för att hålla mig kvar.

Men alla som känner henne vet att det är den enda möjlighet hon har



När jag vakar över min starka mamma genom himlens öppna dörr, försöker jag förklara att änglar skyddar mig nu så som hon gjorde förr



Men jag vet att det inte hjälper, eller lättar bördorna hon bär

Vad hon än säger, hur hon än mår.



Min starka mamma har ett hjärta, för alltid fullt av sår.





Kay Des'Ormeaux, org: "My surviving mom"







kände att det här var för dig...



Om jag så miljoner tåtar gråter..

jag aldrig får er åter.

Om jag så miljoner tankar er sänder.

ni än dock aldrig till mig återvänder.

Om jag så miljoner kramar vill er ge

Jag än dock aldrig mer i livet får er åter se.











2009-05-27 @ 23:53:02
URL: http://familjenmeuller.blogg.se/
Postat av: anne

vad faan är det för fel på folk?

det klart att du sörjer dina söner....

åh!! jag blir så arg ibland på såna kalla äckliga människor.

fy faan..

hoppas att du inte tar åt dig av sånt här skit.

för det ska du verkligen inte göra.

det är inget fel på dig.

du sörjer.

och har all rätt att göra det med.





2009-05-28 @ 13:34:40
URL: http://annoee.blogspot.com/
Postat av: Drottheden

Orka skriva en sån sak? Skit i vad såna där idioter skriver Dessi. Dom har bara ett tråkigt liv! Jag finns här bakom dig hela tiden, Det lovar jag ! Är någon elak tar du bara ett steg åt sidan så tar jag hand om dom :) Hoppas vi ses i morgon! Kramar om.

2009-05-29 @ 09:30:08
URL: http://drottheden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0