Hej!

Nyss inkommen från en timmes promenad med Amanda o Blixten..

Michael har jobbat till kl 13 idag sen är han iväg o hjälper en tills 17-18 ikväll..

Känns konstigt att vara hemma själv så länge. Ändå har jag varit det själv i 3 år i princip.

Nu håller jag på att laga mat. Amanda är hungrig, så började med maten lite tidigare.

Jag stör mig något så fruktansvärt på de som sa att Kevin dog av blödningen o de efter förlossningen. Och att jag skulle gjort abort ist för operera mig!

De människor som sagt så är inte mycket värda i mina ögon längre. Och de kommer dom att märka av!

Det var att sjunka lägre än de någonsin gjort!!

Och att dom riskerade att få missbildningar m.m är en stor jävla lögn. Dom riskerade inget mer än att dö innan dom skulle födas. O Robin orkade inte de 3 sista dagarna innan han skulle födas, men Kevin gjorde. Därimot drabbades han av PSD. Och det mina bloggläsare är INGET jag önskar att NÅGON ska behöva gå igenom.

Alla jävla minnesbilder från morgon då jag hittade han sitter inborrat framför ögonhinnan o bilden dyker upp så fort Amanda eller Michael sover med munnarna öppna. Paniken stiger jag svettas måste röra, se så dom andas, ruska liv i dom, vända på Amanda. Dom andas ut djupt. Jag blir lättad, börjar sedan storm lipa.

VARJE JÄVLA NATT HÄNDER DETTA!!!

Och jag önskar absolute inte heller att någons barn någonsin ska gå bort vare sig dom föds för tidigt o dör, dör i magen, dör i psd, dör i cancer eller på något annat sätt. För de är något bland det värsta en förälder kan vara med om.

Att folk tycker jag ska skaffa barn igen skiter jag fullständigt i. För de kommer inte hända på ett bra tag.

Blixten slår aldrig ner 2 ggr på samma ställer sägs det. Nej de gör den säkert inte. MEN det finns 3000494839 andra sjukdommar eller saker som kan hända. Så nej, som jag känner i dagens läge så vill jag aldrig mer ha barn!

Så snälla, sluta tjata om det.

Och snälla, lägg ner allt skit snack. Jag gjorde ALLT jag kunde för o få 2 friska, levande barn.

Kommentarer
Postat av: Lina - Mamma åt änglabarnet Emilia

Det är verkligen inget man kan önska en annan, det håller jag med om!

Ha det bäst.

Kram

2009-05-18 @ 18:51:24
URL: http://hormonmonstretlina.blogg.se/
Postat av: Lina - Mamma åt änglabarnet Emilia

Det är verkligen inget man kan önska en annan, det håller jag med om!

Ha det bäst.

Kram

2009-05-18 @ 18:52:16
URL: http://hormonmonstretlina.blogg.se/
Postat av: Anna

Stå stark och låt dig inte bekommas av allt skitsnack. Jag hoppas så inerligt att du slipper mer av den vara nu och att dom som avlägger dessa så sårande kommentarer aldrig gör det igen.



Du har gjort precis ALLT rätt så låt dig inte tryckas ner av det dom säger.



Du kanske inte tycker det själv Dessi men du är stark, annars har du aldrig varit här idag..



Kramar om dig gumman!!

2009-05-18 @ 20:18:48
URL: http://bhugulliver.blogspot.com
Postat av: josse :D

Vi alla vet att du är stark dessi & inte gjort nått fel , tkr det är starkt av dig att skriva de du skriver. Stå på dig & hoppas vi ses snart för va jätte länge sen . Kram

2009-05-18 @ 23:55:44
URL: http://josefinknezevic.blogg.se/
Postat av: Toffs

Jag känner mig nästan tvingad att lämna en liten kråka härinne, för jag blir så ledsen när folk säger att det är någons fel att barn blir änglar... Du har ju inte gjort något fel, för hur skulle du kunna veta hur det skulle gå? Jag är så himla imponerad av er som är änglaföräldrar, ni visar att styrka inte är fysisk utan något som är så mycket större och vackrare.



Dina pojkar är jättefina och din tös också, och elaka kommentarer kan inte ändra på det. Stå på dig, fina du!

2009-05-21 @ 22:00:16
URL: http://gilgamesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0