Graven..

Så nu har vi varit på graven. Känns skönt att gå dit, dom finns där men ändå inte.

Blev dock ingen blomma, vi hann inte köpa innan dom stängde men får ta de i veckan.

Men fyllde på med lite stenar och drog bort lite gräs som växer o hänger in mot stenen. Träffade även Vanessa med familj på kyrkogården ;-)





Så ser det ut nu, ska även lägga lite större stenar runt om så de blir som en ram men inte hittat några än.

Efter vi vart på graven åkte vi till stena båten o hämta Maria o skjutsade hem henne nu när hon inte har egen bil. 
Sen hem så kom Anders så fikade vi lite o nu har jag precis kommit en efter en timmes promenad med Blixten, men tro inte hund jäveln sket ute för de, nej den lägger han säkerligen på golvet ;-)  Får väl gå en runda snart igen med kräket ;-)

Han e helt psyko mot mig ute. Så fort vi kommer till huset bortanför vårt attackerar han mig o biter mig, han vill inte gå hem ;-) (han biter inte hårt utan morrar o skäller o hoppar på mig)


Börjar fasiken bli snuvig, hoppas inte jag blir sjuk nu..

Jaja, nej dags o göra nåt... Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0