Hoppas inte!!!! (klag o gnäll o negativt blogg inlägg)

Det är den jävla skiten på gång igen!


Amanda har nog fått urinvägsinfektion igen =( De luktar väldigt mkt av kisset o hon säger aj aj aj när hon kissar ibland.

Så i morgon blir det o ringa barn och ungdoms medicin som vi skulle kontaka direkt om minsta symtom uppstod igen.

De skulle vl vara ett bra slag under bältet nu att de är det o det blir nya undersökningar av njurarna o det visar en större förändring än sist. De skulle verkligen vara ett bra avslut på det här jävla fitt året!!!


O med min maximala otur detta året lär de väl bli så.


men jag hoppas för min lilla ögonsten att det inte är så..

=(

Jag ska även ringa vetrinären i morgon då Blixten har en kal fläck på benet som är som en mega stor knöl med en pytte liten sårskåpa på. Han går helt obehindrat men innan när jag var ute med grannen o gick en promenad så svullnade det upp jätte mkt. Så är de svullet i morgon med så får vi ringa dit med. Blir säkert en stor kostand att slänga ut med massa återbesök för det här året ska allt gå åt helvete!

Ja jag är negativ så in i helvete, men allt går verkligen åt helvete det här året. Känns inte som de ska vända förren piss året är slut.

Och eftersom allt annat i mitt liv bara blir fel det här året så varför ska de inte göra det igen?

Var ute med Blixten, Mary (en granne) och hennes hund Samir på en långpromenad. Vi var ute i 1 timme o 45 min =) Så nu är Blixten slut, ligger på köksgolvet helt slut..

Det är jävligt skönt o bara gå ut o gå med någon man knappt känner o prata om allt mellan himmel o jord o bara vara ute. Blixten har inte träffat sin kompis på 1 vecka nu då hon o exet har delad vårdnad om hunden (har han varannan vecka) Så han var hur glad som helst o se han la sig ner o gnällde när han slutade busa med han =)

Nej nu ska jag sätta mig o glo på tv tills Michael kommer upp, han är nere o byter olja på bilen o grejjar o donar.


Ser ni hur konsentrerad Michael är när han springer =)

Exakt så ser han ut när han är riktigt förbannad med ;-) Haha


Bilder från när han sprang Göteborgsvarvet =P
Tagna från fotografens hemsida!
Fast jag snatta dom från Michaels dator!




En sak är iaf säker. Mina svärföräldrar har lyckats o få till ett jäkligt bra resultat när dom gjorde Michael =)

Han är den finaste sambon i världen =) iaf i min värld ;-)


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hej gumman! De me blixten.. Biter han sig på benet?? farmor o farfars hund har oxå en kal fläck på bakbenet.. Och när dom va hos veterinären så visade de sig att han hade klåda så han fick en salva för de.. du kan väl ta en bild på de så får jag se om de ser likadant ut..?? Kram

2009-06-08 @ 00:17:05
URL: http://pillaaaan.blogg.se/
Postat av: Maria

Håller alla tummar att det inte blivit nåt allvarligt med sötnosen!

2009-06-08 @ 08:56:40
URL: http://byggmaria.blogg.se/
Postat av: Therese

Duttan hade klåda så hon gnagde bort päls vid tassarna så det blev kala fläckar, hon fick me en mirakel salva, det är nog inget alvarligt ska du se, men har ni inte försäkrat honom än så gör det, det kan bli dyrt om det händer nåt annars. Hoppas att det inte är nåt allvarligt med Amanda heller! Ni ska inte behöva va med om mer jobbiga saker nu tycker jag...

2009-06-08 @ 10:25:52
URL: http://thelanderspangberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0