Amanda fick post..

2 vykort..





på det första står det:

Hej kusin =)

Hoppas allt är bra med dig och att du har badat mycket.
Jag badar varje dag i den stora poolen och busar på en sticksig gräsmatta.

Kram från kusin Nathalie





på det andra står det:

Hej busunge!
Har du roligt med Blixten och katterna? =)

Här kommer en solig hälsning från ett varmt och härligt Gran Canaria!

Hälsa mamma och pappa så ska vi busa extra mycket när jag kommer hem igen.

Pussar och Kramar Faster Maria



Michael läste upp dom för Amanda o när han läste Marias kort sa hon:

Amandas Maja. Helt överlycklig. *hihi* hon blir glad när faster Maria kommer hem o hälsar på. Då får hon nog gå igenom alla leksaks backarna flera gånger o allt kommer visas.


Ja Amanda älskar sin faster Maria. Maria är de bästa hon vet, eller nej nu ljög jag. Bipplan kommer först sen Maria ;-)

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag ville bara säga att jag tänker på er!

2009-07-18 @ 09:27:45
URL: http://madeinjapan.devote.se
Postat av: Christina

Kram på er alla <3

2009-07-18 @ 10:25:36
Postat av: Maria

Ååå hon är så söt!:) Men Bipplan vad är det? :)

2009-07-19 @ 00:10:40
URL: http://byggmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0