Utmanad

Jag har fått en utmaning av Therese


Regler:
1.Länka till den som taggat dig
2.Berätta sju personliga sanningar om dig själv
3.Tagga sju personer i slutet av ditt inlägg
4.Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade.

1. Jag rökte under hela min andra graviditet

2. Jag har tvärtimot muslim, äter bara griskött :-P

3. Jag klarar inte av att ta i rent trä, en stor fobi jag har. Är det en slev i trä måste jag blöta ner handtaget med vatten eller 
     tejpa där jag ska hålla

4. Jag är rädd för åskan. 

5. Jag handlar från ellos varje månad, fast jag inte borde ;-)

6. Jag har haft sex på vår förr förra grannes altan  

7.  Jag kan inte skita när Michael är hemma

 

Jag skickar denna till:

Alla som orkar eller har brist på annat o göra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0