Hej!

Inte blivit så mycket bloggande på sista tiden, men inte haft ork o sätta mig här o skriva.

Igår (tisdag) var prästen här och pratade lite om Robins begravning. Valde 2 låtar som ska sjungas under begravningen o gick igenom hur de kommer gå till m.m. Den 3 februari kl 14 är begravningen bestämdes idag (onsdag).

Så idag har vi ringt runt och fixat med transport från sjukhuset till kyrkan o sen från kyrkan till krematoriet. Sen har jag ringt o kollat lite om blommor o sånt ska ringa i morgon igen sen in o välja blommor som dom ska smycka hans kista med. Så det är väl det enda som ska fixas nu plus 3 låtar/sånger till som ska väljas sen måste jag ringa prästen i morgon o säga att jag vill ha öppen kista för att få en sista chans o ta farväl. 

 Innan idag var Anders och Maria här och åt mat o fikade lite. Anders hade även med sig stenarna hit. Tror vi tar den största som gravsten, men måste se vilken som är lättast o rista in namn m.m på först.

Vi passade även på och fråga om dom ville bli faddrar (som de nu mera heter) till Kevin o de ville dom =) Vi har tänkt att välja dom länge så de blev vi glada för att dom ville bli.

I morgon ska vi tillbaka till Mölndals sjukhus o väga Kevin, får hoppas de är + på vågen nu, sist va de + 8 gram bara ;-) 2400 vägde han då.. Gulsots provet visade inget =) så vi slapp läggas in igen för solning, men vi är fortfarande bara på permis så förhoppningsvis blir vi utskrivna i morgon.

På lördag kommer Ann-Christine m familj o magnus hit o hälsar på, och på söndag kommer Michaels föräldrar o Magnus hit. Blir väl Amanda glad när hennes farfar kommer, de är en person hon tjatar om mkt =) O titta på farfar i fotoalbumet är något av det bästa hon vet =) *vår lilla going*

Haha ni skulle sett henne innan idag. Anders hade köpt emd ett tom o jerry kexpaket emd kakor o skulle ge henne men hon va för blyg för o gå fram o ta det så han ställde de på golvet. Sen gick han ut i köket o pratade med Michael o då smög Amanda försiktigt fram mot kexpaketet o tog paketet o kuta tillbaka till mig och Maria i soffan =)

Amanda är glad i sin bror, ska klappa o hålla bebisen hela tiden, o krama han älskar hon =) Men ibland blir de lite svartsjuka, särskilt när hennes älskade pappa håller Kevin o inte bryr sig om henne på ett tag ;-)


Nej  nu har klockan slagit om till Torsdag o jag ska gå o lägga mig...



Men vi hörs..


Hej då!




Amanda när vi fikade innan idag ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0