Graven

Ja idag åkte vi till graven o tog bort en jätte vissen blomma o alla änglar o allt. O så la jag på ny jord och satte dit nya saker.


De blev fint, de fick bli rosor denna gången i ängelkrukan vi fick av mamma.






En trött storasyster som varit på graven är på väg upp från garaget för att äta kakan.




Om 1 vecka har Michael börjat jobba igen.. Och nästa vecka börjar Amanda dagis, min lilla tjej.. Jag har bestämt mig för att inte utnyttja 15 timmar i veckan iaf. Utan de får bli 3 dagar i veckan 4 - 4,5 timmar om dagen. Inte riktigt bestämt än, o så beror de på dagiset hur det blir med. Men varannan dag så de inte blir så långt i mellan dagarna skulle vara kanon.. De ska vi iaf sträva efter att få.


Nu ska jag ut o röka min 3 cigg för dagen, japp ni läste rätt. O nej jag ska inte sluta, men jag va för lat för o gå o köpa cigg innan så har snålat med 2 o de har räckt hela dagen.. =)

Kommentarer
Postat av: Anette

Vad fint ni gjort det!

2009-08-13 @ 17:27:22
URL: http://nettangrillspettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0