Fryser...

Sittter o jäspar o fryser som en gris!


Michael har haft fönstret öppet i vardagsrummet i natt *brr*


Tog sin tid o somna igår, men till slut så. Sista gången jag kolla klockan var hon 00.03, så ca 3½ timmes sömn i natt.
Tänker inte sova på tåget!! Vaknar man utan pengar o biljetter sen så blir de jävligt kul =P


Nej Ska ut o ringa någon som e vaken nu ;-) Emma kanske? hon jobbar ju natten så hon slutar ju om någon timme..


Sen måste jag trycka i mig nåt o käka,  blää....


Idag känns de som domme dagen för mig är inne, men får se vad läkaren säger.


7 timmar och 45 min kvar nu iaf...



Hej då!!!!

Kommentarer
Postat av: Therese

hoppas hóppas hoppas

2008-09-22 @ 10:18:01
URL: http://thelanderspangberg.blogg.se/
Postat av: Monica (Alice mamma)

Lycka till! Tänker på er och hoppas allt går bra.

2008-09-22 @ 18:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0