=(

Ultraljudet idag gick inget bra.

Den enas flöde va inte så bra jämnfört med den andres.. I normala fall kan man plocka ut dom i vecka 25 men det går inte för oss. Dom väger alldeles för lite för att överleva. Tvilling 1 ligger -25,7% i viktskattning och upp till 25% är ok. Men Tvilling 2 ligger - 49,2% i viktskattningen. =( Läkaren sa dock att vi skulle avvakta 2-3 veckor till o se om dom växt till sig o sen går man på om de skiljer lika mycket då så kommer dom komma ut =(

Vill inte..  Usch, ligga på sjukhus flera månader o se dom sväva mellan liv o död för att dom inte kan andas o sånt själva =S


Så till nästa vecka när jag har MIN läkare igen så hoppas jag de blivit bättre.

I morgon går jag in i vecka 26 (25+0)..

Nej ska plocka lite i köket... Hej då!

Kommentarer
Postat av: jaana

kramar om

2008-10-28 @ 13:49:55
Postat av: Jelikan

Massa kramar till er!

2008-10-28 @ 15:17:17
URL: http://jelikans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0