Full bil!

Hej!

Igår kom vi ÄNTLIGEN hem ifrån småland. Dit blir de bara rundor över dagarna hedanefter pga av olika anledningar.

I lördags kom iaf Tessan, Johan och Theodor till Skeppshult o hälsade på =) Hanna och Isabelle kom med =) Fick hur mycket  fina kläder som helst till tvillingarna från Tessan, och 1 bärsele och 1 skötväska och en duk som ligger på mitt vardagrumsbord =) och en blöjhink! Så nu behövs inte mer kläder i storlek 50-56. 1 överfull stor papperskasse med kläder står i Amandas rum.

Fick tillbaka bärselen, amningskudden och babyskyddet av Hanna o bror nu i helgen med. Så de ska tvättas o fixas ;-) Om jag vågar ge mig på de igen :-P

Igår var jag hemma hos Marianne. Birgitta kom dit med ännu mer saker.

1 påse med kläder till tvillingarna *de finaste asg* ( hon säger alltid att jag plockade ut de finaste, o så kan de va sket fult sen) Fast denna gången hade hon lyckats med ¨några plagg iaf ;-)

1 påse med kläder till Amanda, från Susanne ;-)

2 påsar med täcke till spjälsäng, spjälsängsskydd, m.m

O lite annan skit.. och 1 paket till Amanda.. Innehöll en rosa tröja från lindex =)


Sen fick vi våra första julklappar ;-) jag fick 2 Michael 1 o Amanda 2 =) Från Marianne..

Efter besöket i smålandsstenar åkte vi hem till min syster  Ninni. O där fick vi 6 papperskassar med videofilmer till Amanda. Nu har hon o kolla på ;-) O så fick vi lite kläder till Magnus med..

Så igår när vi skulle hem så va hela bagaget knökat från golv tilltak, hela framsätet jämte Michael var de kassar med filmer i  ;-)

Nu står en trött tjej o vill ha lite välling o gos tills hon somnar så de ska vi fixa..


Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0