Mörkt o dimma

Ja de är precis vad de är nu.. Fast de är varmt!!! Ge mig tillbaks hösten!!! Veckan har vart kanon, trots sjukdom, resor och annat strul.. I morgon kommer bästa Maria hit o målar figurer på Amandas väggar :) och på söndag ska jag med henne o få manikyr :D fatta bara vilket jävla abstinens jag har, kommer på mig själv med fingrarna i mun gång på gång!! Skärpning på mig!!


En bra nyhet är att vår bil gick igenom besiktningen med blanka papper, bara 1 bra o veta :) och de är lätt fixat!! Bra köp med andra ord, fast 245 var jävligt bra den med.. Men denna är lite mer vi ;)

Annars händer inte så mycket.. Livet går som en tickande klocka. Amanda trotsar som bara den, härlig ålder verkligen :) tålamod sätts på prov i varje fall ;)

Nej nu ska jag ta o krypa ner brevid min bättre hälft, upp tidigt i morgon o fixa frökens rum inför målningen :)

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0