Just idag...

Känns det som jag amupterat bort en bit av mig själv som aldrig går att få tillbaka..

Jo jag har fortfarande mina depp dagar, idag är en. Sneglade upp på deras hylla och så högg det till och tårarna började forsa ner..


Men det är inte det enda jag tänker på, jag tänker på andra saker inom familjen som gör mig ledsen. Och det gör ont att se yttligare 2 liv kastas bort i skiten. Men vi kan bara se på, viljan att ta första steget är inget jag eller någon annan kan ta, de är deras ansvar, men när första steget är taget kan jag + vi andra finnas som stolpar att vila sig eller sparka mot.


Jag kommer öppna upp en ny blogg idag, denna kommer finnas kvar, och kanske att jag en dag kommer tillbaka och skriver mer i den, men detta får bli sista inlägget. Den andra blir mer anonym..


// Dessi



Kommentarer
Postat av: vanessa

Livet är inte lätt någonstans.. man går ju i en uppförsbakce konstant. du om någon.. Kommer att sakna din blogg.. :-))

Men tru ja har dig kvar ändå :-))

vi måste få till en date snart. kram

2011-03-24 @ 22:09:53
URL: http://familjenmeuller.blogg.se/
Postat av: Malin, Mamma till Zelina ♥:*¨¨*:

vad kommer du ha för blogg? vad är bloggadressen? :)

2011-03-25 @ 21:48:08
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: tessan

Hur hittar man til den nya dåe ?:-D

2011-04-07 @ 15:30:20
Postat av: DeA

Den är svårhittad asg

2011-04-09 @ 19:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0