Klättrar på väggarna..

Ja det är vad jag gör. Får panik av att gå hemma. Samma sak varje dag. En positiv sak nästa vecka är iaf att jag äntligen ska få träffa en handkirurg, får se om det blir operation på händerna eller inte. Skulle vara skönt att bli av med domnande värkande fingrar och armar.

Amanda går på dagis 9-14 nu, hon är sur för hon inte får äta frukost och mellanmål längre med barnen på dagis, men när man väl kommer och hämtar henne kilar hon fast sig som en blodigel och springer hem. Så hon är nog glad att få komma hem tidigare. Fast hon hade helst velat ha med sig sin pojkvän hem, Lucas, de 2 pussas och kramas och gör slängpussar till varann och skriker av lycka var dag de möts på dagis.


Igår var Amanda ledig från dagis och vi åkte till Orust och hämtade bildelar till bilen, och Amanda lämnade vi av hos farmor. De var och kollade på kossorna :) Så idag när hon kom till dagis var hon helt uppe i varv och sa ELKE (dagis fröken) ELKE ELKE JAG SÅG KOSSORNA MED STORA HORN IGÅR, MIN FARMOR TOG MIG DIT! Sen kom Lucas och frågade varför Amanda inte va på dagis igår när han fyllde år då sa hon: JAG VAR HOS MIN FARMOR OCH KOLLADE PÅ KOR MED STORA HORN. Lucas sa att hon missade fruktsalladen, då sa Amanda DU LUCAS JAG FICK BULLE SOM VAR MYCKET BÄTTRE. Haha hon är för go ;)

Lucas är Amandas pojkvän, iaf om man frågar henne. Så jag ställde en följdfråga om dom ska gifta sig när dom blir stora. Nej mamma!!! Jag ska gifta mig med pappa, du får hitta en annan. Annars kan vi dela. Asg..


Nej dags att städa vidare innan gangestern ska hämtas ;) hej svejs

Kommentarer
Postat av: LolliitaaH

"Så jag ställde en följdfråga om dom ska gifta sig när dom blir stora. Nej mamma!!! Jag ska gifta mig med pappa, du får hitta en annan. Annars kan vi dela. Asg.."



HAHAHAHAHAHAHA herregud, vilket gott skratt jag fick mig idag alltså :D Det var helt makalöst roligt :P

2011-03-17 @ 20:24:41
URL: http://lolliitaahproduction.blogg.se/
Postat av: LolliitaaH

SVAR: Ja, dom är allt roliga!

2011-03-18 @ 17:15:31
URL: http://lolliitaahproduction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0