En liten uppdate..

Jag har verkligen inte tid att blogga nu, så kommer nog vara bloggtorka tills December.



Vad ska jag börja då.. hmm.. Jag jobbar, pluggar, lagar mat, försöker umgås med familjen, pluggar, pluggar pluggar, jobbar, jobbar, pluggar, lagar mat, försöker umgås med familjen o.s.v..


Jag kanske får ett vik jobb =) och jobbar hela sommaren o någon dag då o då.. Jag praktiserar ju på ett gruppboende och gör en utbildning genom att samla kunskap o reflektera från arbetsplatsen, och ist för att bara gå med studielån kan jag bli anställd som vikarier till sommaren o jobba/praktiser med betalt =)


göttans.. Pengar behövs, böckerna är inte billiga. redan lagt nån tusing på det..


Amanda mår bra, går på dagis 7:10 - 16-20 varje dag, stackarn.. Jag ska inte jobba fullt när jag är klar, tycker så synd om henne o va där så länge, men hon trivs som fisken i vattnet. Springer dit o vägrar gå hem ;)

Hon har börjat tjata om att hon vill ha en bebis, hennes pappa ska tanka in en i hennes mammas navel *haha*

Nej de får vänta, den slangen får tömmas på annat sätt än i min mage.. ;)

Ibland tror hon att det är Robin och Kevin som kommer komma in i min mage när pappa tankar in.
( NEJ VI SKA INTE ENS FÖRSÖKA, DET LIGGER PÅ LÅG PRIO ) Försöker förklara på ett bra sätt och vara ärlig med att säga att Kevin och Robin kommer aldrig tillbaka mer, dom finns bara här inom oss, i våra tankar. Men de är ju inte lätt för henne o förstå, ibland verkar hon förstå, ibland inte.


                                                   Här kommer en dagsfärsk bild på henne

                                                           
Hon är stor nu vår "lilla" tjej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0