Lawish Arwen (Bimbo)

Har under helgen fått flytta in hos oss. 2 år gammal Cane Corso tik och hon är den snällaste hund jag någonsin träffat. Hon säger inte ifrån när Amanda "misshandlar" henne (sliter, rycker, drar och hoppar på henne) utan bara går därifrån. När Amanda gråter sitter hon nedanför och ylar (gråter) i sympati med Amanda.. Hon e så jäkla go...

Ville bara tala om för dom 32 personerna som fortfarande läser min blogg dagligen att vi fått en super go hund.. (undrar varför ni läser när det aldrig skrivs?)


Här kommer bilder....







=)




Kommentarer
Postat av: hanna

Goding den där=) Ni har fått en kanon bra hund nu=) tack föär helgen!kramis

2010-04-25 @ 18:18:25
Postat av: vanessa

fin hon e

2010-04-26 @ 20:18:03
URL: http://familjenmeuller.blogg.se/
Postat av: Anette

Tack för gratulationen! Snart dags för din flicka att passera över till 3, ska ni göra nåt kul?

Och grattis till tillskottet :) Hon är jättefin!

Kram

2010-04-30 @ 11:02:40
URL: http://nettangrillspettan.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hejsan!



Googlade på cane corso och så hamnade jag här och av det läst så måste jag säga att man både blir glad och sorgsen över det du berättar och delar med dig av.

Jag beklagar sorgen efter era pojkar och jag hoppas att vardagslivet fungerar så bra som det bara kan efter dessa år.



Tänkte fråga dig om din hund, din cane corso tik.

Hur stor är hon och hur mycket äter hon?

Hur är hon psyket och hur mycket motion kräver hon? :-)



Tack på förhand och ta hand om dig!

/Hanna

2011-10-07 @ 19:45:06
URL: http://haae.blogg.se/
Postat av: Linda

Så roligt att se bilder på Bimbo. Jag har hennes kullbror Rocco :D Hör gärna av dig på mailen :D

2011-11-17 @ 16:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0