En lycklig och glad Dessi i fredags och.. (LÅNGT)

en deppig Dessi lördag söndag...




I fredags var de Lars Winnerbäck, en grym konsert.

Även fast jag inte kände mina tår alls den sista kvarten innan insläpp så var det värt o stå i kön. För när jag satt där o väntade på Maria kom en maskerad man som visade sig vara Lars Winnerbäck o skrev atografer =) Så min biljett ska numer ramas in!!

Lite bilder(inte bästa bilderna, tagna med mobil)..

  

I lördags, kom Maria och hämtade Amanda o drog vidare på konsert igen, denna gången Mora Träsk. Amanda hade visst blivit glad av att se daj daj gubbarna ( låten goddag är hennes favorit, raddidaj dadidaj daj dej sjungs de o då är de daj daj gubbarna o daj daj låten)

O när dom åkt begav vi oss till fässbergskyrka för minnesstund med spädbarnsfonden.

Där träffade vi Jenny och Daniel med.

Minnesstunden var väldigt fin, och de tändes många ljus. Efteråt fick man gå fram o hämta sina ljus, där satt en lapp med namn o så.


Lite bilder(inte bästa bilderna, tagna med mobil)..

 

Efter minnesstunden var det fika..


Och efter det åkte vi upp tillgraven o gjorde i ordning..

Jag blev inte helt nöjd, de känns som om någonting fattas, men de får se ut så här tills jag kommer på vad...






Igår kväll (söndag) var vi på minnesstund i svenska kyrkan. Att kliva in i den kyrkan kändes. Men jag höll mina tårar inom mig. Men när tröstevisan spelades som vi hade som inledes o utledes musik till killarna så var de knappt jag kunde hålla i mot. Amanda satt i mitt knä så jag blundade hårt o kramade henne, och de hjälpte.


Det är hon, den lilla människan på 2½ år som ger mig kraft att ta mig igenom dag för dag.. Efter minnesstunden så delade dom ut vita rosor, man fick 1 per familj. Amanda tiggde åt sig 3 st. En till sig och dom andra var Robin och Kevins.. Min gullunge...



Jag avslutar med en bild på de bästa Amanda har fått i sina ägor, och efter att hennes pappa kopplade in lampor i det igår är det verkligen en höjd punkt!


Amanda beslutade igår att jag ska måla det lila och rosa ;-) Så de får vi fixa någon dag..




Tack för mig, hej


Kommentarer
Postat av: Anki

Vilka fina Rosor :)

2009-11-03 @ 10:35:08
URL: http://frogspace.blogg.se/
Postat av: nessi

lilla A är för go :-)

vi e sjuka igen... men tänker på dig har bara inte hunnit med datorn i dag

kram

2009-11-07 @ 01:05:37
URL: http://familjenmeuller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0