tvätta!

Ja idag ska de tvättas, både i lägenheten o i tvättstugan ;-)

Nu är all tvätt snart borta.

I morse ringde min syster Cina o frågade om hon o barnen fick komma i morgon o hälsa på oss. O de tackar vi inte nej till. Emma hennes äldsta dotter är 13 år, henne har jag inte sett på 10 år! :-O och Ted hennes minsta son har jag aldrig träffat, så detta mina vänner ska bli riktigt kul!

Annars idag händer inte så mycket. Tvätta o städa står på listan o sen ska vi till sjukhuset o hämta Michaels sjukintyg som läkaren skrev fel på så han ska få ett nytt...

Ja ja.. skriver säkert mer sen.

Hej hej



Haha hittade en bild på vår första julgran ;-) fin va? *asg*



Ja han har minsann växt en hel del =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0