Söndag..

Veckorna rusar förbi..


Igår fick vi åka till stenungsund o hjälpa Anders med hans bil, den hade stannat. Men Michael fick igång den ;-)

Sen fikade vi lite o hälsade på katterna. Amanda va glad för o få träffa dom iaf =)

Nästa gång vi åker till småland vet jag att hon kommer få en fisk eller två. Bara för hon va så tokig i fiskarna på sjöfartsmuseet så har hennes morfar (min pappa) köpt de till henne! Ja glad blir hon säkert..

Idag är det fint väder så idag ska jag åka till graven. Har dåligt samvete för att jag inte varit där.

Måste sätta dit en blomma eller två o fylla på med lite sten o plocka gräs vid kanterna o ja bara va där...

Nehj kommer inte på mer nu, dags o äta frukost magen kurrar nu, fast det blir mer en brunch

Kommentarer
Postat av: Vanessa

trevligt att springa på er i dag :-D ( även om att det är synd att det är pga de omständigheterna att vi var tvungna att springa på varandra på en kyrkogård....



Säg till mig innan om det blir akvarie dax-...

vi har ju haft en hel zoo butik.. så har säkert små akvarium kvar till salu för en billig peng.

har inte kåll på vad som finns men det har peter :-D



kram

2009-05-10 @ 20:13:13
URL: http://familjenmeuller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0