Lekt med lera, lärt sig 2 färger, sovit o varit ute på en promenad..

Ja de har vi hunnit med under dagen som gått.. Men halva dagen kvar =)


Amanda fick lera med massa saker till av Hanna och Morbror Jimmy i födelsedagspresent. Röda leran lörde hon sig säga röd på med en gång, röd finast sa hon =) Grön kan hon mked säga =) De är bra. Vi bakade iaf massa olika figurer o tryckte ut långa smala ler bitar i 2 timmar =)

Efter ler lekandet så sov Amanda en stund o nu har vi varit ute på en promenad med Blixten.

Det är äckligt varmt ute, visst är de skönt om de e rimliga grader, max 20 +! Men så här varmt så svetten bara dryper av en, de e fan inte skönt. Folk som tycker de e skönt o svettas har något fel i skallen enligt mig =) Då e de bättre o frysa.

Min dator är paj, den funka igår när jag kom hem sen stängde Michael av den o nu funkar den inte, bara piper.
*JÄVLA SKIT*

Så nu sitter jag på Michaels, o han har skit skumt tangentbord. Men man vänjer sig =)


Här kommer lite bilder...












Dessa tryckte Amanda ut, men fick hjälp o ta upp dom från bordet, dom fastnade i glaset ;-)

Nu ska jag se om jag hittar något i skafferiet o baka på, nu närt jag fått en assistent =) en stor sådan =)
Tack Hanne! =)

Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0