Ensam..

Ja det är jag. Michael åkte nyss ut till orust till sina föräldrar med Amanda.


Hitta mina brillor häromdagen så just nu sitter jag med dom på ;-) Ser mkt bättre men använder dom sällan, men nu har jag dom på mig =P



Bild bevis ;-)

Det visste ni inte va? att jag hade brillor, de är en av mina mörka hemligheter, som nu mer är avslöjad ;-)


Tänkte passa på o plocka upp o städa idag igen.. O sen ut med hunden på en promenad o sen bara slappa med en kopp kaffe o cigg :-)

Självklart ska lars winnerbäck på o spelas högt o ljuvligt ur högtalarna =) Eller högt o högt, det ska iaf över rösta dammsugaren =)

Lite bilder från Amandas bad häromdagen =)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0