En snabbis ner till småland..

Ja idag blir de en snabb runda ner dit. Ska hämta en soffa till Maria, o köksbord med stolar till någon Michaels mamma känner, o fiskarna o säkerligen något mer därtill ;-)


Michael är iväg o hämtar släpkärran nu, när han kommer ska jag in i duschen sen ska vi åka =)

*gäsp* trött som bara den idag, är vaken för länge på nätterna, men igår la vi oss rätt tidigt ändå. 00:25 ;-) Det är rekord.

Många vill se kort framifrån, de får ni fast mitt ansikte är övermålat. Varför? Jo för jag har stpra påsar under ögonen o ser förjävlig ut!




Paint är bra för o kladda =)

Nej nu ska jag se om jag kan göra någon nytta innan vi ska åka.. Hej hej!

Kommentarer
Postat av: Ann-Christine

Jag tror inte att någon hade tänkt på dina "påsar" under ögonen ;-)

Det ser ju bra ut även framme ifrån :)

2009-05-30 @ 08:25:43
URL: http://frogspace.blogg.se/
Postat av: Jelika

Blev superfint tycker jag :-)

2009-05-30 @ 09:54:30
Postat av: Maria

det blev jättefint :) vill med klippa mig nu!

2009-05-30 @ 12:49:01
URL: http://byggmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0