3 månader har gått..

Sen jag hittade Kevin.. 3 månader!!

De känns som de var igår, det hemska hände. Varje natt händer det igen, flera ggr per natt vaknar jag av gråt, flera gånger per natt vaknar jag av ett ryck och en känsla av att något hänt Amanda, men än så länge har inget hänt, hon sover o andas.



Mammas lilla hjärta vilar på pappa på neonatal...





Sen den 30 december 2008 har de nu kommit in 5 plötslig spädbarnsdöd här i gbg..

Senast en förr-förra veckan.. 11 månader gammal.. O de gör lika ont i mig varje gång jag hör att ett barn går bort som de gjorde för mig när mina försvann.

Ett barn som inte gjort någon nåt ont alls ska inte behöva dö. Det är hemskt. Så hemskt så bara dom som fått vara med om de bara förstår. O inte ens dom ska behöva förstå hur det känns.

Idag har jag tänt 3 ljus. Ett för Kevin, Ett för Robin och ett för alla andra ängla barn. Dom får brinna tills dom tar slut..


Kommentarer
Postat av: Tess trött tokig morsa

slumpen tog mej till din fina blogg...

har läst lite grann verkligen en rörande blogg..

får jag fråga avd som hände dom små??



kram

2009-05-07 @ 12:33:59
URL: http://misstessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0