Tisdag..

Ja idag är de tisdag o de menas att vi är utan bil tills i morgon.. x antal tusen  för o laga den! Men de är nödvändigt...

Fast det kom ju lite olägligt när Michael är sjukskriven men de är smällar man får ta..


Idag vaknade jag att Amanda satt o hällde välling i mitt ansikte :-P Så nu har hon fått frukost o jag får äntligen mitt kaffe till detta blogg inlägg =)



Michael o Magnus kommer om ca 1 timme.. Kanske vi går ut o möter dom ;-) Om de inte regnar på tok för mkt... Inget regnskydd till vagnen, iofs är sufletten redan förstörd så de gör i princip inget om den förstörs mer...


Nej nu ska jag ut o ta en cigg o dricka upp mitt kaffe sen klär vi på oss o går tror jag ;-)



Bilder alldeles nytagna...

Bild 1 o 2. Amanda sitter o kollar på blixten som åkt in i buren när matte såg han tugga stol..
Bild 3. Amanda hänger på blixtens bur...

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0