Tisdag..

Idag har de vart fullt upp.


Mamma skulle åkt med en hem idag men de sket sig så Michael fick köra tur o retur till småland för o köra hem henne idag..

Var med mamma på ett ärende i stan innan, o när vi kom hem därifrån så åkte Michael ner med henne med en gång.

Vart kul o ha mamma här, fast de e rätt gött när gäster åker hem ändå :-P Även om dom inte stör. O komma hem efter man vart borta är nog fasiken de bästa =)


Var ute med Amanda o Blixten innan ;-) Han kan inte gå jämte en vagn utan springer framför o lägger sig o blir överkörd ist ;-) Fast Amanda garvade så tårarna sprutade på henne när vagnen körde på hunden :-)
Jag därimot höllt på o få frispel på Blixten, men dom sista 30 meterna hem gick faktiskt bra.

Christina (Amandas Farmor) var här i förmiddags o lämnade en blomma till Michael för han fyller 26 år idag. Grattis igen min underbara älskling =)

På fredag ska jag iväg o fika med Pernilla. Var länge sen nu.

På lördag ska vi eventuellt åka hem till världens bästa Jenny o Daniel. Är så tacksam för att vi fick kontakt med dessa helt underbara o fantastiska människor, dom är dom ända som vi pratar med som förstår vad vi går igenom.

I morgon står handling på listan, de behövs. Tomt i både frys o kyl ;-) Eller de finns mat men inget jag vill ha :-P (Familjen Andersson/Bengtsson slösar rätt bra på mat här ;-) Tänk vad matkostnaderna skulle sänkts om man skitit i o steka 10 fläsk kotletter varje gång o slängt alla dom som blir över t.ex :-P


Nej nu ska jag hoppa in i duschen, sen krypa ner i sängen!

Lite bilder..

Far o dotter i lördags på Nathalies dop ;-)


 
Amanda med sin favorit Maria =D

Kommentarer
Postat av: Jelika

Vi ger det som blir över till hundarna :-)

Diva var omöjlig med att gå ut med tillsammans med efter ett tag så gav hon upp för hon märkte att jag bara gick på. Nu sniffar hon i diket som en idiot istället så nu frå man stanna en massa för det. haha.

Hoppas ni får en bra dig!

Kram

2009-04-01 @ 09:02:38
URL: http://jelikas.blogg.se/
Postat av: Agneta

Jag har precis hittat din blogg ush tårarna rinner ner för mina konder när jag läser vad som har hänt.Kan aldrig föräställa mig hur du har det men hoppas ni får en trevlig påsk


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0