Tidsfördriv...

Lovar du ...

Lovar du att vara ärlig? Ja
Du heter: Rose-Marie Desideria Diana Andersson
Smeknamn: Dessi,älskling,mamma
Låt som när du är ledsen sörjer till?:  Just nu, Björn Afzelius Ljuset, Declan An Angel, Sjölander Våra Mirakel
Beroende av:  Amanda, Kaffe, cigg

Vad tror folk om dig?:  Haha, dom tror nog mer än dom vet :-)
Stämmer det?: Nej, dom som verkligen inte känner mig vet inte allt om mig därför inbillar dom sig ist.

Vad får du oftast komplimanger för?:  mitt tjocka hår, att det är så fint o tjockt.. *o jag själv hatar det* 
Vad säger du för att imponera på någon?:  vet inte

Hur imponerar man på dig?: Var ärlig, och var dig själv. Låtsas inte att vara någon annan.

Brukar du skratta för dig själv?: Japp

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Vi kommer snart, puss

Var bor du?: I Västra Frölunda

Trivs du där?: Jadå, ibland...
Äger du några converse: Nej

Sprit, cider, vin eller öl: Cider

Brukar du bli för full: Händer/HÄNDE

Vad har du för mobil operatör: Halebop, men funderar stark på o byta för de är värsta skiten

Är du allergisk mot något: Ja, apelsin

Har du haft sex idag: hmm, ja om efter 00 i natt räknas :-D

Hur svarar du i mobilen: Ja eller ja hallå

Vem ringde du senast?: Pappa

Vad sa den du senast pratade med i telefonen:  att han åt mat o skulle ringa sen :-P

Antal timmar sömn inatt:  6-7 timmar

Sov du ensam: Nej med Michael =) o i morse kom även Amanda o sov hos oss 2-3 timmar *mysigt*

Brukar du komma i tid: Ja, alltid. Helst 20 min innan...

När mår du bra:  Ja när var jag riktigt glad sist??

När blev du fotad senast: I förrgår av Michael ;-)

Hur känner du dig nu:  Deppig, riktigt deppig men håller humöret uppe

Vanligaste färg på dina kläder: Svart =P 
Vad tycker du om fötter: Tycker inget speciellt om fötter.
Vad saknar du: Robin o Kevin!!!!!!!!!!!!

Hade du en bra kväll igår: Ja då

Favorit dryck på morgonen: Kaffe

Rakar du benen: Ja klart =)

När brukar du oftast gå och lägga dig: 00 - 02 tiden

Är du blyg?: Oja...

Sysslar du med någon idrott: Nopp

Vill du hellre ha mail än brev: Brev
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja =)

Har du spytt offentligt: Haha japp, inför hela smålandsstenar typ ;-)

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Pilla jävligt mycket på den lille larven, o testa o få en smäll för o se om det verkligen gör så ont som dom säger =P
Är du nöjd med ditt liv: Skulle jag kunna göra saker ogjorda så skulle jag ändrat på mkt..
Är du bortskämd: Ja pappa har alölt skämt bort mig =)

Vad gör du i morgon: Umgås med familj + mamma

Vad är det värsta du vet?: Att barn dör

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: Inte den blekaste 1500-2000 i veckan kanske.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Lars Winnerbäck
Vad längtar du till?: Vintern
Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja =) fast dom bor lite långt ifrån =( 

Vad använder du för shampoo?: wella =)

Vad är det finaste du fått?: Alla mina barn Amanda 2007 Kevin o Robin 2009

En speciell dag du minns: När mina barn föddes.

Hur gammal är du: 21 den 12 april

Tycker du om någon just nu: ja, det gör jag.

Du samlar på: Inget

Gröna eller röda äppeln: gröna, illgröna ska de vara.

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mamma, jimmy, pappa,emma eller tessan!

Gillar du golf: Nopp

Vilken tid gick du upp idag: 07:00

Har du sovit i din egna säng inatt:  Japp

Har du strumpor på dig nu: Nej, strumpor är sykligt enligt mig, det har jag inte ofta

Är det okej att gråta: ja!.

När grät du senast: Idag

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Skulle satt in minst hälften på robin o kevins fond!!
Bär du glasögon eller linser: Har glasögon men använder dom inte ;-)

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej, en del går bara efter modet men ser ut som idioter i de...

När går du upp ur sängen en helgmorgon: mellan 7 o 9
Har du piercing: Nej, om nu inte hål i öronen räknas?

Vill du gifta dig: Ja

Vill du ha barn: Har redan barn, men fler vet jag inte om de blir..

Solar du ofta: NEVER! hatar sol!

Är du bra på att laga mat: Grym =)

Är du flygrädd: Vet ej, har aldrig flugit o kommer nog aldrig o göra...
Hur vig är du: Lika vig som en sopcontainer :-P

Är du musikalisk?: nej

Vad dricker du helst när du är törstig: Kolsyrat vatten

Vilken är din favoritglass: Vet inte

Tror du på ett liv efter döden: Ja, sen mina älskade pojkar dog gör jag det, något finns, någon gång ses vi igen de vet jag!

Tycker du om sushi: aldrig smakat. kommer aldrig göra

Vad äter du helst när du ser på film: Chips

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej inte gjort på 20 år ;-)

Har du tandläkarskräck: Nej..

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Bägge och...

Vilken ögonfärg har du: Gröna

Har du någon gång gråtit dej till sömns: ja, senaste månaden flera ggr..
Biter du på naglarna: Ja, varje dag.... 
Röker du: Ja =(

Senaste låt du hörde: Elegi L.W
Vilken låt tycker du verkligen inte om? Allnegerdunk o gubb rock

Vad har du på dig just nu? Svarta byxor o en brun tröja

Tar du ofta tupplurar? Nej

Vem kramade du senast? Michael

Vad åt du till middag? Pizza

Vad köpte du senast? Pizza
Vad lyssnar du på just nu? Teletubbies i bakgrunden!

Vilket väder gillar du mest?Vinter

Vad finns på ditt nattduksbord?Just nu en tvätt hög

Nämn några saker du inte kan leva utan: Luft

Vad skulle du vilja ha i dina händer just nu? En cigg

Om du skulle bli förvandlad till en kändis av det andra könet, vem skulle du vilja bli? Lars Winnerbäck

Vad är ditt favorit-te? Vanilj

Vad skulle du vilja bli av med just nu: All smärta

Om du kunde resa varsomhelst i världen inom en timme, var skulle du resa? Himlen

Vem skulle du helst vilja fastna i en hiss med? Michael? :-D

Vad ska du göra nu? Röka
Vad är din favoritglass? Vanilj


Kommentarer
Postat av: Martina Drottheden.

Har du spytt offentligt: Haha japp, inför hela smålandsstenar typ ;-)



Hahaha var det "Du vet när Dessi"? :)

2009-03-29 @ 23:13:13
URL: http://drottheden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0