God natt..

Daniel o Jenny kom aldrig idag, men kanske att dom tittar förbi i morgon ;-)

Maria kom iaf, alltid lika trevligt. Amanda gick fram till Maria när hon skulle klä på sig och åka o sa kom nu maaiiia. Hon fick inte åka hem för Amanda, men hon sa hej då när hon klätt på sig.


Jag har skrämt hunden nyss =) Klädde på mig en svart lång jacka o drog upp kragen ovanför halva fejjan o på med luvan, o han skällde som bara den ;-) så kommer någon skum typ så skäller han iaf =)

Sängen kallar på mig, fast jag är inte trött men innan 00 ska jag va i säng, mitt nya motto. Sen om jag ligger vaken till 01-02 spelar ingen roll, går jag o lägger mig 02-03 så ligger jag ändå vaken en timma eller två..


På onsdag ska vi bege oss ner till småland, o på torsdag åker vi hem igen. O då följer mamma med hit upp o stannar till den 31 mars ;-)

Nej toa nästa sen sängen!

Kevin 2 timmar gammal...


Kevin 29 dagar gammal..



Snart skulle han varit 3 månader.. Jag saknar min bebis något så fruktansvärt mkt.


Om de ändå hade räckt med vår kärlek till dig, den är större än du tror större än kärleken själv, för när du steg ner på denna jorden rund, var du älskad från första stund!



Avslutar med en bild på mitt liv, ja de är hon som får mig att orka leva vidare.
Utan denna lilla underbara varelse fortsätter inte mitt hjärta att slå.



Kommentarer
Postat av: Vanessa

natti natti :-D

önskar dig en påhälsning av john blund..

kram

2009-03-22 @ 23:55:00
Postat av: Vanessa

hittade denna och tänkte på dig



En liten ängel



Var inte arg lilla mamma

jag var tvungen att gå.

När dom klippte banden,

orkade inte mitt hjärta att slå.



Älskade pappa,

mitt liv blev så kort.

Ta hand om varandra,

när jag flyger bort.



Jag vet att ni gråter

och det finns ingen tröst,

men lyssna till era hjärtan

och ni kommer höra min röst.



jag finns inte bland er,

men jag finns ändå

Jag hör era böner

och älskar er så!

2009-03-23 @ 00:43:54
Postat av: Christina

Gott att mamma kommer och hälsar på er och stannar ett tag. Vilken fin dikt Vanessa har skrivit till dig. Sköt om dig och hälsa mamma, vi syns på lördag // Kram Christina <3

2009-03-23 @ 08:39:17
Postat av: Anna

tänker på er! Kramar

2009-03-23 @ 10:06:20
URL: http://bhugulliver.blogspot.com
Postat av: Anna

Tänker på er!



Kramar!

2009-03-23 @ 10:07:22
URL: http://bhugulliver.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0