Arg.

Arg och besviken som fan är jag. Fast mest Besviken!!!

Fick på facebook veta av en kompis att vår gravsten är på plats! Var tvungen o åka o kolla, o mkt riktigt där står den. Dom skulle ringa när den skulle komma upp, men har nån ringt? Nej!!!


Nu börjar planering av urn nersättningen!


Bild på stenen...






När man tittar på stenen hugger det till i kroppen, varför skulle båda våra barn dö? Jag kan fortfarande inte se en människa ligga på rygg med öppen mun, får minnes bilder från Kevin. Ligger Amanda med öppen mun o sover fylls kroppen av panik att hon är död. Jag kallsvettas varje gång jag ser de, även om de är Michael som ligger så,


Nej ska städa lite, i morgon ska jag till Dagmar (läkaren ja hade under graviditeten) och efter det ska jag träffa min syster Cina. En syster jag fick veta jag hade när jag var 10 år gammal, endast träffat henne 1 gång sen dess så ska bli riktigt kul o ses =) O de bästa av allt är att hon ska flytta till Göteborg, de menas att vi har möjlighet o ta upp kontakten på riktigt!



Skriver mer sen, måste städa. Tårarna bränner bakom ögonlocken!

Kommentarer
Postat av: Therese

Fy fan va dåligt att de nte har sagt nåt till er!!!! Det borde dem ju göra en dag innan den kom upp till och med.... Fint blev det i alla fall!

kram kram

2009-03-29 @ 20:58:24
URL: http://thelanderspangberg.blogg.se/
Postat av: Maria

va dåligt av dem att inte säga till :(

2009-03-29 @ 21:00:26
URL: http://byggmaria.blogg.se/
Postat av: Christina

Känner vrede med dig, vet precis hur det är, självklart att dom skall säga till innan dom sätter/lägger en sten på gravplatsen. Stenen är mycket vacker och jag har inte ord över för att skriva till dig, tårarna bränner bakom ögonlocken.

Vi hörs // Kram Christina <3

Ps. saknade dig på Nathalie´s barndop. ds

2009-03-29 @ 21:11:25
Postat av: Vanessa

förlåt gumman jag trodde ju själv klart att ni visste... fy FN till dom säger jag bara.

kännr mig så himmla dum nu.

2009-03-29 @ 21:40:31
Postat av: Jelika

Vad fin stenen blev och skit dålig stil att de inte sa något till er!

Kramar

2009-03-31 @ 12:46:52
URL: http://jelikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0