Mitt tangentbord är tillbaka..

Ja för ett tag sen dränkte jag det i kaffe men de funka efter Michael öppnat o räddat de.

Därimot hällde Amanda ut ett glas med saft i hela tangent bordet häromdagen, och eftersom Michael var på jobbet kunde jag inte öppna tangentbordet. Med mitt minne som guldfisk, och otekniska erfarenheter skulle det slutat i katastrof.

Därimot vände jag det upp o ner o nu har det torkat några dar, o visst funkar det. Dock är en del tangenter lite väl tröga så min kära sambo ska allt få rengöra de ;-)


Ja det är väl därför jag inte uppdaterat med så mycket text. Det andra tangentbordet är helt skumt o konstigt. ett litet trådlöst som vi använder som reservbord.





Kommentarer
Postat av: Christina

Hoppas att Amanda kryar på sig snart, inget roligt med sjuka barn. Hoppas att vi ses snart, skall förresten in till GBG på tisdag så om det passar kan jag kanske kika förbi på en snabb fika // Ha det gott Christina

2009-07-18 @ 19:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0