Måndag...

Idag är det sista veckan Michael jobbar 50%. Sen tar han semester 3 veckor sen går han på 100%.
Och samma vecka börjar Amanda på Dagis. Och jag blir arbetslös o kommer sitta hemma i min ensamhet 15 timmar i veckan.


Får depp attacker numer, jag börjar bara gråta rätt som det är. För mina små änglar.

Fick en för en stund sen, Amanda skulle kramas o pussas o sa att mamma inte ska va ledsen.

Men då sa jag att mamma är ledsen för att Kevin och Robin inte är här med oss.

Då sa hon: Bebisarna är i himlen, inte vara ledsen. o pussade mig.

Min goa unge. Hon sa det som att dom är jätte nära, för om man kollar mot himlen är de inte så långt i från oss. Var som hon menade det så..

Det är tur jag har Amanda, utan henne skulle mitt liv inte fungera längre. Jag skulle verkligen inte orkat.
Hon är verkligen mitt allt. Och jag älskar henne så himlans mycket.

Jag kanske uppdaterar mer sen..

Kommentarer
Postat av: Christina

Tur att du har Amanda och Michael, barn är så kloka när man är ledsen, de vet precis hur man skall tröstas. Du och jag kan väl hitta på något roligt när Amanda är på dagis, Magnus är ju i skolan igen snart och jag sitter också här i min ensamhet och har inget att göra. Ha det gott // Kram Christina <3

2009-07-13 @ 12:38:02
Postat av: Vanessa

dax att övnings köra kanske.. de skall ja göra.. sedan kan du ju komma till oss på dagarna :-D

peter börjar sin semester nästa vecka.. vi diskuterar borås zoo någon dag om det e nått ni kan tänka er att hänga på?

krma

2009-07-14 @ 10:13:11
URL: http://familjenmeuller.blogg.se/
Postat av: Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

Barn är otroliga! Helt underbart...



Samtidigt är det klart att det väcker en del känslor hos dig... jag minns såväl gråtatackerna... ena stunden kunde man stå och göra mat bara för att plötsligt sitta på golvet och gråta... och du, det är okej! Låt det vara så just nu.



Nu ligger ditt gästbloggsinlägg uppe hos mig, hoppas att du får några fler besökare som kan stötta och som förstår... vi är alltför många som vet hur det är...



kram till dig!

2009-07-15 @ 02:15:24
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Sofie

Barn är väldigt kloka, skönt att du har henne :)



Läste precis ditt gästinlägg hos Mammamelissa, sitter med tårarna rinnandes.. det är så fruktansvärt.



Kramar

2009-07-15 @ 18:32:30
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0