Igår..

Träffade vi Maria från OLA ambulansen, de andra kunde inte komma men det var Maria som hade allt ansvar.  Fick svar på alla mina frågor o när hon sa att adrenalinet pumpar etra hårt när det gäller barn o man verkligen ger allt så kändes det bra, dom gjorde verkligen allt dom kunde.


Maria berättade även att Martin (tror han hette så) en annan ambulansförare har tagit det hårt. För han var blev Kevin mer personlig, han såg han i sin pyjamas o fick en mer personlig bild.



Till en helt annan sak..


Idag har vi varit hemma hos Jenny och Daniel. =)

Michael, Amanda, Daniel, Lucas och Simon (Lucas kompis) åkte o badade o jag o Jenny tjöta lite o testa brädan igen. Men precis när vi kommit igång kom dom hem igen så vi fick säga hej då till brädan snabbt. Får göra de en annan dag =)

Var iaf sjukt trevligt o träffa dom =) Som alltid. Trivs så bra med båda två, dom är helt underbara.

Jag ska överväga saken med o sluta blogga. Kanske ska lösenordsskydda bloggen o bara låta folk som inte tar åt sig läsa. Jag orkar inte höra på allt prat om dittan o dattan, o påhittade lögner m.m. Nej, så kanske de får bli.

Hej hej!

Ps. kan inte lägga in kort då kameran är paj! Tar knappt aldrig med mobilen så ni får klara er med gamla bilder ett tag...

Amanda, runt 2-3 månader...



Amanda i november 2008.. äter vällingen (ällan som hon säger nu)


Kommentarer
Postat av: Kattis

vill gärna fortsätta följa dig/er...gillar din blogg

//K

2009-07-05 @ 22:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0