Hej!

Jag sitter med en unge som spelar på sin xylofon så de skriker i öron på mig. Hon fick denna i julklapp 2007 o vi har ställt ner den i småland för o slippa höra på oväsnet.. ;-) Men nu får jag lyssna... Amanda skulle spela musiken sa hon o de fick hon ju självklart göra för pappa..


Jag har snott blom skott av pappa o Hanne. O så har jag tiggt till mig en blomma av min pappa. =) Jag behöver blommor hemma serni o med en pappa med gröna fingrar så är de bara o plocka skott o lämna till han o när man kommer nästa gång är blommorna stora o fina =)


Nu ska jag ut o röka och ringa  Marianne, måste träffa henne med nu när vi är nere. Åker nog hem i morgon..


Ha en trrevlig helg...



Kommentarer
Postat av: Gry

Har fulgt dine gleder og sorger gjennom lang tid her i bloggen og vil sende deg en stor klem for du deler så mye av din hverdag med oss.

Styrkeklemmer fra Gry som også har to barn for lite på jorden

2009-08-11 @ 16:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0