Fredag..

Och jag har bokat en konsert biljett till lars winnerbäck. Ska åka o hämta ut den sen.


Sen ska vi till graven.. Måste dit o kolla till blommorna o så. Och så har dom säkert klippt gräset o stängt ner allt med gräs.

Ja de brukar ligga gräs över hela graven när dom klippt.. =(  Men de är bara o ränsa bort o tvätta alla grejer som är där o vända jorden..

Jämte mig på skrivbordet sitter Smulan o äter tomater..  Ja hon är en konstig katt, det är inte många  tror på oss när vi säger att hon äter tomater..


Här kommer bildbevis!







Jämte skålen med tomater ser ni Amandas fina teckning..

Kommentarer
Postat av: Matilda

Vilken tokig katt, haha!

2009-07-18 @ 08:56:30
URL: http://attlevamedfobi.blogg.se/
Postat av: Veronica

Haha, en kisse som äter tomater, nu har jag nog sett det mesta, tror jag! Jag skulle vilja följa med dig och hälsa på Robin & Kevin någon dag. Om jag får? :) här är min MSN om du vill ha: [email protected]

2009-07-24 @ 15:25:31
URL: http://weby.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0